28 januari 2012

Barn som Bråkar

Att det ska vara så svårt och dela med sig och samsas om saker! Hugo och Leah har blivit helt extrema och bråkar om allting. Vad som är deras och vad den andre får och inte får ha. Så har det inte varit tidigare. De har alltid lekt bra tillsammans. Men det är väl som det ska vara:)

Igår hanns det inte med att sitta något mer framför datorn. Jag jobbade ju och sen direkt efter åkte jag på det där vikariemötet. Lät bra och kommer säkert bli kanon med det nya systemet. När alla lärt sig det. Fast jag hoppas ju att jag kan hitta något annat och slippa den där vikariebanken:)

När vi kommit hem så kom Tina, Eddie och Zeb och hälsade på. Hade tacokväll tillsammans och barnen de lekte för fullt. Tror klockan var 22 när de åkte hem och då var både Leah och Zeb på högvarv. Men Leah somnade gott sen så det var nog sista energin som gick åt där:)

Nu är Pontus iväg och åker skidor och jag ska se till att våra barn håller sams....

//Sofie

Inga kommentarer: