29 januari 2012

Håller på att piggna till

Det var kul igår:) Vilket resulterade i en lååång sovmorgon idag. Vi vaknade inte till liv förrän klockan var 11 här hemma.

Vi ska snart in och hämta barnen hemma hos pappa. Ska även förbi Ida och köpa ett skåp av henne, det ser vi fram emot. Kommer bli skitfint här hemma. Pontus är inte lika entusiastisk:)

E-type var bra igår. Dock blev jag lite besviken. Han höll ju till exempel inte alls på och spelade särskilt länge... Sen var det helt smockat med folk! När jag skulle hämta ut jackan i garderoben trodde jag att jag skulle bryta ett revben. Herregud folk var helt galna.

Min rygg är inte så glad på mig idag. Jag gick ju runt i högklackat igår. Proppade i mig ipren och det då gick det riktigt bra.Kan även kanske ha något med alkoholintaget att göra också. Men smärtan kom idag i stället. Aj aj aj. Tur jag ska till sjukgymnasten imorgon igen.

Nu blir det att göra sig i ordning för att hämta hem trollisarna. Saknar!

//Sofie

Inga kommentarer: