24 januari 2012

Sjukgymnasten

Var ju hos sjukgymnasten idag med min rygg. Det gick skapligt. Hon hittade vad det var för fel i alla fall, bäckenet/svanskotan har fått sig en redig smäll. Förmodligen då jag halkade i trappan hemma hos Emelie och Dennis. Helt ihop tryckt var en muskel där så nu har jag fått program med stretchövningar som jag ska göra varje kväll. Ska på återkontroll på måndag och se om det blivit bättre. Hoppas verkligen det. 

Kändes lite konstigt då de gjort om nere på vårdcentrum och där sjukgymnastiken var nu hade de mödravården innan. I det rummet jag var i dag var i det som jag alltid var och gjorde mina rutinkontroller när jag hade Hugo i magen. Minnen:) Kändes nästan lite lustigt och sitta där i väntrummet igen. Även om det var omgjort och så. Och att jag inte hade någon jättemage:) 

//Sofie 

Inga kommentarer: