11 januari 2012

Vad ska en blogga om?

Har suttit och tänkt flera gånger att nu när jag är hemma och har datorn nära borde jag ju kunna slänga ihop något intressant till bloggen men icke...

Det är samma sak här hemma. Leah är pigg och ögonen är mindre geggiga så det är ju skönt. Dock lär vi bli hemma imorgon också. Hugo kom hem från dagis och däckade i soffan. Vet inte vad som hänt men han verkar verkligen behöva sova en stund efter dagis nu mer. Det gör ju inget då han ändå somnar vid 20 på kvällen men när det gått så länge som det gjort då han inte sovit middagslur så känns det lite konstigt..

Just det! Jag satt och gjorde värsta beställningen inne på rutstore.se men när jag klickar på att skicka beställningen kommer det bara upp en skylt med texten att min varukorg är tom! Tom jag satt i 40 minuter och klickade i saker i den...Skit. Mest för dem för jag orkar fan inte sitta och göra om min beställning och ingen kontakt verkar de heller ha. Annars kunde jag ju mailat/ringt och frågat om det men ähh nu orkar jag inte..

De ni. Så roligt har jag det idag.

//Sofie

Inga kommentarer: