22 januari 2012

FrukostKlubb och Pulkaåkning

Denna dagen har bestått av precis de sakerna. På morgonen var det vår tur att ha hand om frukosten. Blev lyckat och mycket trevligt som alltid.

Efter det så åkte vi till Boxholm. Pontus för att åka skidor och jag och barnen för att åka pulka och kälke. Leah var på pisshumör men annars var det kul. Hugo tjöt av skratt när han åkte men när han och jag åkte pulka tillsammans och trillade blev han lite ledsen.. Leah åkte med mig en gång sen satt hon i vagnen och var sur.

När vi skulle gå hem bröt Leah ihop helt och det kändes som vi var hundra mil hemifrån mamma och pappa. Tur att pappa var med och kunde dra Hugo på kälken så jag kunde bära/släpa/dra hem Leah.

Den ungen har humör när hon vill:)
Och hon är en jäkel på att ta av sig kläderna i vinterkylan i ren illska. Det tycker inte hennes mamma om..

Synd att jag ingen kamera hade med mig för de var bra söta när de åkte pulka barnen. Den stunden då båda var glada:)

Nu ska vi vänta på att min mamma kommer hem från jobbet. Vi får inte åka hem innan hon har träffat barnen haha.

//Sofie

Inga kommentarer: