13 januari 2012

Årets Bästa Köp!

En Väggalmanacka! Var inne på Willys en snabbsväng och hittade denna vid kassan. Som jag har saknat en ordentlig almanacka att skriva upp saker och ting i. Har tänk jag skulle köpa mig en fin en men jag gör ju aldrig det så det fick bli denna:) Är helt handikappad utan almanacka har jag märkt...

Har annars varit och tränat ikväll. Lugnt och Skönt på gymmet. Sånt gillas. Passade även på att förlänga gymkortet som gick ut idag. Så nu kan jag träna ett år till. Jippie! Tyvärr ropar inte min plånbok det samma men men. En kan ju inte göra alla nöjda hoho.

Köpte även med lite fredagsmys hem från Willys. För att väga upp den nyttiga träningen. Men vad tusan. På måndag kommer förhoppningsvis en bok jag har beställt och då blir det annat. Men vi är ju inte där än:)

//Sofie

Inga kommentarer: