25 januari 2012

Sökt Jobb

Idag har jag varit produktiv. Jag har letat jobb. Ringt ringt runt till olika arbetsgivare och visat framfötterna. Det känns bra. Ska på två intervjuer och så ska jag skicka in 2 ansökningar. Så lite har det ju gett:) Tur det för fy så jobbigt det är och sitta och ringa runt så där. Men det är ett bra mycket mer effektivt sätt än att maila och skriva det har jag ju märkt. Bara att ta tjuren vid hornen.

Annars så sover barnen. Nästintill om inte annat. Hugo gick upp med mig imorse klockan 06 så det gör inget om han slumrar till en stund. Unge till och gå upp tidigt när han inte behöver:)

Ska ta en tur in till Linköping sen när Pontus slutat jobbet. Min mobil har börjat strula och såklart handlade jag ju den inne i en affär i Linköping. Att jag aldrig lär mig... Blir så långt och åka när det strular och har sig men men. Pontus ska ha ett par saker inne på Biltema också så vi åker hela familjen. Kan bli hur mysigt som helst. Eller hur jobbigt som helst:)

//Sofie

Inga kommentarer: