17 januari 2012

Är slut i både kropp och knopp

Hittade denna bilden i Pontus gamla kamera. Leah sommaren 2010.  I en hattlåda  med en 2 meter lång goseorm om sig. Så söt! 
Ja jisses vad denna dagen har gått. Fort och i ett. Efter jobbet hann jag med att hämta Poker på Pontus jobb, prata med Jennie i telefon och gå promenad samtidigt. Sen fort och hämta Hugo på dagis. Hem och nästan direkt då kom Maria på besök. Leah har kört järnet med Maria här hemma haha. Ja Hugo också. Lagade mat som vi åt och sen hann jag faktiskt med att dra ett varv med dammsugaren undertiden Maria satt i soffan och läste saga med barnen.

Direkt efter att Maria åkt så kom Gunnars syster Siri med vän på besök. De skulle hämta kassarna med alla skorna som jag ville bli av med. De verkade nöjda och glada när de åkte härifrån:) Skulle jag också bli om jag fick en massa skor av någon:) Roligt att de kommer till användning!

Pontus åkte nästan direkt efter att han kom hem från jobbet. Han åt tillsammans med oss men sen åkte han iväg och löptränade och sen vidare för att hjälpa Krille.

Så ja nu sitter jag helt själv här hemma och det är tyst och lugnt. Blir nog att dejta sängen tidigt idag. Är helt slut. Precis som rubriken lyder. Så att säga.

God Natt!

//Sofie

Inga kommentarer: