23 december 2015

Dagen före dopparedagen

Imorgon är det julafton. Ute är det spöregn och plusgrader men det vet ni säkert redan vid det här laget. Om inte för att ni också bor i södra delen av landet så kanske p.g.a alla statusuppdateringar på fejjan och instagram om att vi har samma väder nu som på midsommarafton:-) 

Sak samma jag orkar inte bry mig så värst. Haft andra saker som gett mig huvudvärk men nu ikväll är jag ledig och vi ska och ha det trevligt med Pontus syskon med respektive å barn samt Gunnar som är med på ett hörn. 

Känns så skönt för i år har vi haft sånt flyt med allt som vi vill göra innan jul. Städning, bakning, pyntning och julklappsshopping etc. har vi hunnit med utan stress. Så det ska vara. 

Jag är ledig julafton och juldagen innan jag går på och jobbar igen. Ska njuta redig nu av de här två dagarna.

Hoppas ni alla andra får en bra kväll!

//Sofie 

Inga kommentarer: