18 december 2015

Ledig Fredag!

Tjoho! Härligt att ha en ledig fredag och helg framför sig☺ Startade dagen med spinning. Sista för i år tyvärr. Förstår att de inte kör pass i mellan dagarna men ändå trist.

Får se om jag gjorde något dumt nu om förkylningen jag känt av i kroppen blir värre eller inte.

Vissa människor kan ju träna bort sin förkylning som de känner är på gång men jag brukar inte lyckas med det. Det brukar sluta tvärtom och jag bli sjuk istället... jaja bara å vänta å se hur det blir.

Jag å Leah ska åka in och hämta Hugo i skolan snart. Sista dan och sen har de jullov!

Vi ska fira in jullovet med julklappsshopping på stan (har paket till julklappsspelet kvar å köpa) och sen äta lunch ihop med Pontus när han slutat jobbet.

Hoppas alla får en bra fredag!

//Sofie


Inga kommentarer: