10 december 2015

Ledig dag

Är ledig idag innan min jobbhelg drar igång imorgon. Men med tanke på veckan som varit ska det bara bli skönt å få jobba igen.

Var och träffade jobbarkompisarna igår och vi hade det riktigt trevligt. Gröt, skinkmacka och paketbyte blev det. Jag fick denna fina tomten men som jag trodde ville Leah lägga beslag på den så fort jag kom hem. Men vi kompromissade så hon fick välja plats för den här nere så nu sitter den fint på öppna spisen.

Annars var gårdagen väldigt lugn och skön. Idag ska jag få en massa gjort vid datorn har jag tänkt. Ska börja nu och sen avnjuta goda matrester till lunch. Pontus gjorde så himla god kyckling igår med rotfrukter i ugn och tzatziki till. Älskar att ha rester kvar från gårdagen att äta till lunch☺ speciellt när det är något så gott med!

//Sofie


Inga kommentarer: