18 december 2015

Hamnat i Traderaträsket

Tradera är farliga grejer. Jag fick ett ryck och skapade ett nytt konto där för inte så längesen. Jag har haft det tidigare men det var några år sedan. Började söka på klänningar och efter det började jag lägga bud och vips har jag vunnit 6 stycken auktioner. Hjälp, säg inget till Pontus. De var inte speciellt dyra men så är det ju det där med frakten som ska räknas in också och vips så dubblades priset på varje klänning jag vann.

Vintageklänningar är de allihopa, från 50-tal till 70-tal. Har fått hem en av dem och ska och hämta ut de andra senare idag. 

Jag fick ett mail nu på morgonen att jag vunnit ytterligare en auktion.  Den klänningen är nog min favorit och den som jag helst ville ha så jätteroligt att jag lyckades vinna. Hoppas verkligen den är så fin som den verkar på bilderna. Och att den passar:-) 






60-tal, pastellfärger, zigzag mönster och en så fin modell på klänningen! Kan inte bli bättre:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: