31 december 2015

Sista dagen 2015

Vad konstigt det känns att imorgon är det nytt år igen. 2016, undra hur det året blir? Bra hoppas vi på:-) 

Här tog vi sovmorgon idag allihopa och gick upp först efter åtta. Vi var hos mina föräldrar igår kväll efter vi varit iväg på lekland. Poker var där under tiden så vi skulle hämta honom men blev även bjudna på mat. Elin och Minna var där med så vi stannade kvar och umgicks med dem också. 

Jag ska skriva och skicka iväg ett par jobbansökningar nu på morgonen/förmiddagen och sen väntas ett pass på gymmet. Kvällen ska vi spendera borta hos grannarna så det blir en lugn och skön avslutning av året och start på det nya för vår del. 

Tänkte om jag skulle orka mig på att göra en sammanfattning av året som varit. Får se om jag hinner med det idag sen. Lovat barnen att rasta skidorna som stått och samlat damm i garaget sen förra vintern. Jag köpte mig ju ett par längdskidor också när de reade ut efter förra säsongen men jag har aldrig ens provat dem. Men det kanske blir senare idag som sagt:-) 

Hoppas alla får en bra start på nya året! 

Gott nytt år på er! 
En bild på Leah, Hugo och Minna från igår:-) 

//Sofie 

Inga kommentarer: