17 december 2015

Julsånger

Åh vad glad jag var när klockan blev så mycket så jag fick sluta på jobbet. En väldigt lång dag var det men nu är jag ledig fredag till söndag så helt klart värt det☺

Ikväll har jag och Leah varit iväg och haft det väldigt trevligt med massa härlig julsång. Svärmor, Nettan, jag och Leah åkte och hade myskväll ihop med Putte och alla hans kompisar på gruppboendet. Nettan hade gitarren med sig och vi sjöng nog varenda julsång som finns.

Supertrevligt var det. Får vi göra om nästa år också☺

Annars känner jag mig småförkyld. Näsa som rinner och nyser stup i ett. Har spinning tidigt imorgon bitti som jag väldigt gärna vill gå på (sista spinningen innan juluppehållet) så hoppas jag inte blir sämre över natten.

Ska glo lite på tv:n innan jag somnar. Är rätt trött efter en lång dag.

//Sofie


Inga kommentarer: