11 december 2015

Jobbhelgen har startat

Då var den här jobbhelgen igång kickad. Sitter å har rast nu så passar på att kika in här☺

Ute vräker regnet ner. Jag vill inte ha snö men nu är det till och med så att jag börjar ledsna på det här höstvädret. Det kunde va ett par minus grader ute så vi slipper leran och regnet i alla fall. Det räcker så bra för min del.

Jag var och tränade imorse. Usch jag har inte kunnat träna alls som jag velat nu under december. Men men det blir så perioder det är ju så. Därför kändes det extra skönt när jag kom till gymmet idag. Jag avbokade mig i måndags när jag blev dålig från alla pass jag var inbokad på den här veckan men blev ett eget pass idag i alla fall. Se om jag kan få till en löprunda imorgon. Är lite sugen på det då det var så längesen sist.

Nu börjar min rast lida mot sitt slut. Hoppas ni alla får en bra fredagkväll☺

//Sofie


Inga kommentarer: