12 december 2015

Kvällen innan Lucia

Inget speciellt med kvällen innan Lucia men hade rubriktorka. Eller ja det kanske är en speciell kväll på annat håll men hos mig är det lugnt. Har just kommit hem från jobbet. Gick delad tur idag så var hemma hos mamma och pappa på eftermiddagen när jag var ledig.

Barnen sover gott och jag tror även att min kära man gör det. Han satte sig uppe hos Leah och Emma (som är här och sover över) och jag har inte sett till han på ett tag så han sover säkert han med.

Jag ska också dra mig mot sängen då det är upp tidigt imorgon igen. Jobbar en dagtur så slutar vid fyra sen får jag ta helg☺

Fast nu började visst Top Gear på tv:n så sängen får nog vänta en stund till.

Hittade förresten en bild på denna läckra julgran (?). Är så sugen på att göra något likande men Pontus vägrar. Det ska tydligen vara som det alltid varit. Suck!

//Sofie


Inga kommentarer: