25 december 2015

Julafton 2015

Hoppas alla hade en bra julafton igår!

Vi hade en jättebra dag och kväll. Barnen fick alldels för många klappar av tomten, julmaten var jättegod, julklappsspelet gick sisådär för min del men bättre för andra, Kalle visades på tv:n och ha allt var som det skulle☺

Vi firade hemma hos mina föräldrar i år där även Elin, Anthony, Minna och Erik var.

Idag så håller vi oss sysselsatta med barnens alla nya grejer. Lego fick båda två så det lär det bli en del av idag kan jag tro☺

Jag ska snart iväg och köra ett pass på gymmet. De hade ett extra pass idag med mage och core träning som jag anmälde mig till. Spännande och se vad det är för träningspass.

Ikväll får vi besök av Hannah och Jonas. Ska bli roligt och ses☺

God fortsättning till er alla!

//Sofie


Inga kommentarer: