15 augusti 2024

Ännu en bild i spegeln

Godmorgon världen! Fy fan vad trött jag var imorse när jag masade mig iväg till gymmet. 


Tog visst bara en enda bild den här dagen och det var denna...varsågoda! Är trött även jag på dessa spegelselfies men ändå är det precis det som blev. 


Alltså det inte så lätt att komma på bilder till bloggen. Försök själva får ni se. 


Annars då? Jag har varit och fått naglarna fixade ikväll. Kunde jag ju i och för sig tagit kort på men det är ju också en rätt återkommande bild här i bloggen. Jag bröt ju av en nagel så var tvungen att fixa till dem igen även att det inte var så längesedan sist. 


Handlat mat har också gjorts och även kvällsbadats i detta klibbiga varma väder som varit hela dagen. Vill inte gnälla men det har svettats bara av att sticka näsan utanför dörren. Jag var sen till nagelsalongen och var stressad. När jag kom dit kände jag hur svetten rann på ryggen. Fräscht, tur då att man kan kvällsbada. 



//Sofie 

Inga kommentarer: