15 augusti 2024

Morgonrock extraknäcker som badrock



Den här morgonen kom jag på att jag kan ju ta på mig min härliga morgonrock när vi åker och morgonbadar. Skulle vilja ha en riktig badrock men den här duger så länge. Torkar mig torr med handduken och sen på med denna varma goa, perfekt! För det är rätt kyligt om morgnarna nu. 


Den här dagen blev det faktiskt träning efter jobbet. Skulle hämta Leah efter hennes träning så hade en timme att slå ihjäl så passade på att ta träningen då. Kände inte alls för det i den här värmen men fick ihop 50 min på den här. Var så svettigt efteråt så det droppade om mig typ. 


Sen blev det såklart ett bad! Jag och Ebbe drog till sjön och badade. Så otroligt skönt var det. Kunde legat där i sjön hela kvällen. Många bad blir det. Gäller att passa på för rätt som det är kommer kylan och då dröjer det innan man får ha det så här gött igen.




//Sofie 

Inga kommentarer: