11 augusti 2024

Tjejhäng och taxijour

 


Fredagen inleddes på favorit gymmet. Jag har varit själv här hela veckan när jag tränat. Brukar inte vara någon trängsel vid den tiden annars heller men helt ensam är ovanligt. Folk har väl semester fortfarande de asen. 


Det roliga var att ännu fler nya maskiner kommit till gymmet. 


Roligt att testa nytt! 


Efter träningen blev det återigen ett morgonbad. Helt stilla och tyst vid sjön. Det är nog det närmsta meditation jag kommer. 

Efter jobbet blev det lite mathandling i regnet. Vädret tvärvände och det öste ner regn! 


Kaj-Åke uppskattade att jag torkade paraplyet på altanen. Han tyckte det var väldigt mysigt att ligga där under. 


Hugo drog iväg på bortamatch och Pontus på roddarfest men jag och Leah fick sällskap denna fredagskväll av Erik med tillhörande döttrar. 

Det gick i ett här hemma. Majken tränade trix med Ebbe bland annat. 


Jag och tvillingarna drog ut i regnet för att inhandla pizza till kvällens middag. Hittade såklart ingen parkering nära så fick springa med pizzorna i högsta hugg till bilen som stod alldeles för långt bort när det regnade. 

Fullt ös medvetslös var det verkligen. Försökte sen tagga ner med att sätta på en film. 

Pippi på de sju haven med godis. Ja, de satt still en stund iallafall. Erik drog sen hem med sina tjejer. Själv var jag såååå trött men hade taxijour. Hugo skulle hämtad efter matchen och Pontus skulle också hämtas när han kom med bussen. Så det blev två vändor in till stan denna kväll/natt. Kände mig inte alls pigg utan var helt slut. Somnade sen som en stock när jag väl kom hem efter sista vändan. 



//Sofie 

Inga kommentarer: