09 augusti 2024

Matlagning

 


Roligt när man kommer till gymmet och ser att de har fått in några nya maskiner. Sånt är alltid kul! 


Något mindre roligt var att jag valt långa träningsbyxor denna varma klibbiga morgon. Hatar att svettas av värme när jag tränar. Alltså svettas av träningen stör mig inte alls men att svettas redan när man tar på sig träningskläderna eller bara av att kliva in på gymmet (som saknar AC) och känna hur svetten rinner längst med ryggen innan man ens börjat anstränga sig. Nej fy... 


Men jag överlevde! Och det blev återigen ett morgonbad efter och sen blev det tågåkning och jobb. 


Väl hemma igen så hände det något som inte hänt på länge. Jag ställde mig i köket och lagade kvällens middag! 

Ja förutom matlagning och intag av mat blev det OS och ett kvällsbad. Alltså OS tar ju snart slut, vad ska man kolla på då?




//Sofie

Inga kommentarer: