06 augusti 2024

Nya morgonrutiner

 


Nu äntligen! Som jag saknat gymmet och som ni saknat mina spegelselfies därifrån, I'm back! 

Nästan 2 veckor uppehåll så det var riktigt härligt att få komma dit igen och svettas. 


Efter träningen åkte jag hem men istället för duschen blev det ett morgonbad. 


Tänker morgonbada så länge som möjligt för vilken underbar start det är. 

Det blev sen frukost på altanen med havregrynsgröten och det kokta ägget. 


Leah hon har innebandyläger den här veckan och nu jobbar både Pontus och jag men pappa är snäll och ställer upp och skjutsar henne. Hugo har jobbar sin sista vecka på sommarjobbet så nu blir det ledigt innan skolan drar igång. Sommaren går alldeles för fort asså! Känns som i förrgår det var skolavslutning och igår det var midsommar. Känner mig inte alls redo för det mörka och kalla. Hoppas innerligt att det får vara sommar ett bra tag till.


Efter jag kom in med tåget blev det matshopping och sen for jag hem. Underbart att komma hem och middagen är klar. 


Kvällen ägnades sen åt OS och så blev det såklart ett kvällsbad innan jag stupade i säng.



//Sofie 

Inga kommentarer: