02 augusti 2024

Torsdagen

Torsdag! Vad innehöll den här dagen mån tro? Typ inga bilder tagna så nu gäller det att gnugga geniknölarna för att komma ihåg. Är ju trots allt en hel dag sedan. 


Vi är fortfarande lite folk på jobbet så vi sliter på. Lyxade till det med en lunch ute och jag åt så jag fick matkoma. Var på riktigt inte hungrig/sugen på något mer resten av dagen. 


När jag skulle hem så...Var tåget försenat! Alltså jag orkar inte. Skiter i om det bara är fem-tio minuter försening det är såååå irriterande! 


Hade tid att passa få jag skulle göra naglarna men som tur var hann jag dit. 


Stressade sen hem för att möta upp Cissi som skulle komma förbi och hämta en grej. Övrigt blev kvällen väldigt lugnt. Åt middag och sen tårtrester till efterrätt. Kollade på OS och sen somnade jag. Ja, det var min torsdag det. Nu taggar vi fredag! 



//Sofie 

Inga kommentarer: