22 augusti 2024

Dagen mitt i veckan


En bättre natt innebar att jag orkade ta mig upp och dra till gymmet! Underbart när man tränat så man får såna fina svettmärken vid ljumskarna på brallorna.

Sen blev det tvagning i sjön. Så skönt men det blir verkligen mörkare och mörkare för varje morgon nu. 


 Och sen blev det frukost och påklädning! 


Eftermiddagen blev lite halvkörig. Hugo behövde verkligen nya skor till innebandyn så jag möte upp honom vid stans enda sportaffär för att införskaffa ett par. Lättare sagt än gjort men vi hittade tillsist ett par skor. Var sen tvungen att skynda oss hem för att Hugo skulle hinna byta om och sen fick jag köra honom till hans träning. Därefter åkte jag för att hämta upp Leah som också tränat. 


Ja det var som det brukar vara ett farande fram och tillbaka. Skönt att landa hemma och äta middag med Pontus innan han skulle iväg på sin träning. 


Själv somnade jag i soffan och vaknade av Hugo som kom hem. Gick upp och la mig och ja, det var väl min onsdag det. 



//Sofie 

Inga kommentarer: