07 augusti 2024

Många bad blir det

 


Den här tisdagsmorgonen blev det ett överkroppspass på gymmet innan jobbet. Ja, det blev även ett morgonbad ute den här dagen också. 

Brukar tycka morgonträningen är en skön start på dagen men lägg till att kunna bada också så har man en suverän kombination. Njuter så länge värmen och ljuset varar. 


Så varmt när jag klev ut från jobbet på eftermiddagen! Så avundsjuk på alla som är lediga i det här fina vädret. 


När jag kom hem var jag och hämtade Leah som varit på innebandy hela dagen. 


Vi åkte sen och badade hela familjen. 

Det händer inte så ofta så det var riktigt trevligt. Den ständiga badföljeslagaren är ju Ebbe såklart. Han bangar aldrig ett bad. 


Ägnade sen kvällen åt att greja här hemma. Ställde mig bland annat och strök med jag kollade på OS. Hade ett gäng kläder som verkligen behövde strykas så passade på att göra det samtidigt. 


Var så himla varmt och klibbigt sen så kände för att svalkande bad men orkade inte ta mig bort till sjön så fick bli en dusch istället. 


Hade svårt att somna sen vilket inte är likt mig. Men efter att ha legat och vänt å vidrigt mig ett bra tag lyckades jag tillsist somna. 



//Sofie 

Inga kommentarer: