30 augusti 2009

Bilder från möhippan

En så fin toppenbild på när Annsofie kör oss upp till Stockholm och möhippan.
Såklart en bild på när Sandra och jag tar kort på varandra samtidigt med våra kameror..
Samling utanför Sarahs föräldrars lägenhet...
Vi knackade på och det var Sten som öppnade (Sarahs pappa) men han spelade med och sa att det var en granne som ringde på hihi...
Åhh så glad Sarah blev över att se oss!!
Och såhär snygg blev hon efter våran makeover:)
Ett spontant infall. Vi såg en massa killar som spelade fotboll i en park och frågade om Sarah fick vara med en stund, och självklart fick hon det! Tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv som när hon sprang runt på planen och jagade bollen samtidigt som hon höll i dräkten så inte den skulle trilla ner haha:)
Ett uppdrag hon fick vara att gå omkring med en gitarr och en skylt runt halsen där det stod: "Valfri låt endast 5 kronor". Det klarade hon galant. Tror det inte var en enda låt som hon inte kunde spela och sjung till. Bra jobbat Sarah!
Det var populärt det var flera som ville höra henne sjung och spela.
Rätt som det var när vi gick på trottoaren så öppnades en garageport och han i bilen ville också hör en sång:)
Golvet inne på glasbruket var jättehäftigt, det var gjort av en massa glasbitar:) Det stod flera skyltar innan man gick in att man var tvungen att ha skor på sig i lokalen, annars hade man nog fått ajaj i fötterna.
Det var väldigt häftigt att se när de blåste glas. Sarah tyckte också det var skoj så det blev rikigt lyckat.
Sen var det dags för bollen (Fan det stör mig att jag inte kommer på vad det heter...).
Sarah fick sällskap av Cilla i bollturen nedför backen.
Såg här såg det ut när de kom ner igen. Och ungefär efter detta kortet så dog min kamera så det blev inga flera bilder för min del. Men jag ska försöka samla in lite mer från alla andra som tog också, typ alla som var med haha. Några filmade ju också och det är ju skoj att se:-)

1 kommentar:

Sandra sa...

Zorb heter det Sofie (bollen)