25 augusti 2009

Knut i magen

Usch jag känner mig förvirrad och vet inte vad jag ska göra.. Skriver inte mer om det här innan jag bestämt mig.

Hugo är på dagis och han grät floder när jag gick ifrån honom. Min lilla lilla kille<3 Men jag hörde att han tystnade efter ett tag så det går nog bra för dem, annars ringer de ju. Jag har precis lämnat in uppgiften vi hade att göra. Dock blev jag osäker på om jag verkligen lyckades skicka iväg den på rätt sätt så jag var tvungen att maila läraren och kolla så hon säkert fått den. Lite retligt annars då hon var stenhård på att den skulle vara inlämnad senast klockan 13.00 idag. Men några timmar till godo har jag ju ifall det skulle blivit fel med sändningen. Ska försöka ta tag i röran som är omkring mig. Det ser verkligen ut som om två katter varit i farten och blivit jagade av en hund. Hmm undra hur det kan komma sig? De får verkligen sina dampryck de där katterna. Men de är ju så söta och goa när de får det så det gör inte så mycket:)

Nu åter till röran och försöka lugna ner min djur litegranna haha:)

//Sofie

Inga kommentarer: