27 augusti 2009

Diggeling

Haha jag har rubriktorka märks det? Usch jag sitter här helt själv...Eller jag har två stycken dampkatter som springer som galningar fram och tillbaka vid mina fötter så lite sällskap har jag allt:) Pontus och Poker är och går promenad med Krille och Äzca. Hugo han sover som en stock. Han somnade redan vid 18.30 så jag funderar på att väcka honom en stund så han inte vaknar vid halvsex imorgon igen... Denna dagen så har jag varit i skolan och Hugo på dagis. När vi kom hem så tittade Robin förbi en sväng för att greja lite med våran el. Så hela eftermiddagen har vi varit utan el så det har varit lite tomt. Hugo och jag åkte in till stan en sväng och hjälpte Pontus pappa att välja kostym till Krille och Sarahs bröllop:) Var inne en sväng på KappAhl också och hittade ett par leggins och en tröja på rea. Denna månaden har vi rätt gott om pengar föroväxlings skull, känns rätt så skönt faktiskt.

Nu ska jag återgå till Unga Mödrar som är på 5:an nu.

//Sofie

Inga kommentarer: