23 augusti 2009

Kräftskiva 2009

I lördags så började vi dagen med en jättegod frukost på badhotellet som Sarah och Sandra fixat till mig, Pontus och Krille.
Bröderna Gustafsson var överlyckliga haha. Sen tog jag inga mer bilder men vi åkte bil upp till Oxelösund och var på Boda Borg. Sarah och Sandra hade varit där tidigare men inte vi andra. Tyvärr blev jag jättedålig så jag kunde inte vara med när de andra sprang omkring och hade det skoj. Jag fick låna ett rum och vila upp mig i och efter att ha suttit ute i solen ett tag så mådde jag bättre som tur var. Men tyvärr fick jag inte möjlighet att vara med de andra. Vi har bestämt att vi ska åka dit någon mer gång så det ser jag fram emot. Det är rikigt kul när man bara åker iväg och hittar på något ett gäng. Det gör man för sällan:)
På kvällen så hade Pontus föräldrar sin årliga kräftskiva. Så här fint hade de dukat upp för oss gäster.
Hugo var superhungrig men kräftor/kräfsoppa var ingenting för honom...Han höll sig till smörgås och sin smoothie.
Pontus fick kramp i armen av att passa upp på Hugo. Men vad gör man inte för sin lilla prins?
Många hundar var det på kalaset. Obelix, Poker, Lucas och Äzca. Och allihopa går såå bra ihop! Det är inte så vanligt att 4 hundar kan umgås så bra tillsammans som de kan:)
Åhh det klassiska fotoduell kortet...
Det blev mycket sång. Vissa sjöng ju mer de fick i sig haha. Själv höll jag mig till det alkohol fria då jag mådde som jag gjorde tidigare på dagen.
Pontus mamma och pappa sjöng för kung och fosterland:-)

Inga kommentarer: