07 augusti 2009

Segt på jobbet

Sitter på jobbet och har dötid...Försöker få tiden att gå men det är svårt:) Var ett tag sedan jag skrev nu..men det är inte lätt att hinna med allt nu förtiden. Är så mycket man vill/ska göra hela tiden. Tjejkvällen i onsdags var iallafalla superkul, tyvärr var det ju inte överdrivet mycket folk ute på stan men vad fan..:P Pontus älsklingen kom och hämtade på natten, så snäll han är<3 Först var vi hos Tina och åt och drack lite och sen så tog vi taxi ner till stan. Mådde rätt bra dagen efter. Hade ju Hugo att ta hand om så jag var uppe med tuppen redan vid 06.00. Men jag fick mig en lång eftermiddagslur innan jobbet så det gjorde inte så mycket.

Idag är det sista dagen på jobbet. Känns både bra och tråkigt...Har ju börjat lära mig rutiner och allt nu men och andra sidan börjar skola och dagis på måndag och det känns rätt så skönt det med. Lite vardags rutiner, det har jag saknat de senaste veckorna. Imorgon så ska jag och Hugo träfaf Linda och Teddy. Det var ett tag sedan så det ska bli kul. Han har säkert vuxit massa sen sist vi sågs. Nej nu kallar faktiskt jobbet.

//Sofie

Inga kommentarer: