31 augusti 2009

1 år och 1 månad

Blir Hugo idag:) Stor Grattis till honom haha. Fick förresten ett SMS igår från Cissi som fick en dotter igår natt, i bilen! Men det hade gått bra som tur var:) Så Grattis till dem också:)

Idag så ska Hugo till dagis fast det blir vid elva tiden då jag börjar skolan vid ett. Ska ta en sväng till gymmet emellan dagis och skola har jag tänkt. Sen måste jag försöka hinna slänga i mig lite lunch för sen väntar över 3 timmar föreläsning, kul... Måste gå liite tidigare också för jag har en tid hos optikern som jag helt glömt bort! Fick ett påminnelse SMS om det igår. Sen ikväll så ska vi in och fira Hugos farfar som fyller år och äta smörgåstårta, mumma:)

Nu ska jag packa en träningsväska och sen klä på Hugo som springer omkring här naken. Han har varit så röd i rumpan ett tag så nu jäklar ska vi lufta så fort det finns möjlighet! Haha.

//Sofie

1 kommentar:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Oj, har han redan börjat på dagis? Går det bra? Vi har ansökt om plats till Oliwer 1 dec.