15 augusti 2009

Svensexa

Imorse så skjutsade jag Pontus, Gunnar och Henrik till Krilles jobb. De och ett gäng till skulle röva bort Krille och dra med han ut på svensexa. Själv är jag fast här hemma med en extremt jobbig Hugo!! Tidigare så skulle vi åka på stan en sväng för jag hade en massa ärenden att fixa men tror ni jag fick något gjort? Nej. Hugo var helt galen. Han skulle inte sitta i vagnen han bara kastade sig huller om buller i vagnen. Tur att han hade selen på sig. Då gick jag och bar honom i famnen ett tag men det dög inte heller så värst länge... Tur var ryckte Hugos snälla faster ut och passade honom under tiden som jag sprang omkring och gjorde det jag skulle. Tusen tack:)

Ikväll så blir jag själv hemma med alla mina pojkar. Pontus vet i tusan när han dyker upp:) Men helt själv blir jag inte för Hannah och Lotta ska komma och göra mig sällskap. Var evigheters sedan vi träffades sist så vi ska käka lite och bara ta det lugnt. Jag har ju Hugo och Hannah ska upp och jobba imorgon:P Jag handlade hem en matta till vardagsrummet när jag var på stan förut, blev jättefint! Jag har verkligen saknat matta och nu är det en på plats:) Handlade även ett nyckelskåp som vi varit i ett stort behov av länge nu... Tyvärr kan jag inga bilder ta och visa då Pontus har med sig kameran idag. Kanske gör det imorgon istället. Nu håller min son på att riva stället samtidigt som han ropar: pappa! pappa! pappa!:) Tror det är någon som saknar sin far haha.

//Sofie

1 kommentar:

Hanna sa...

Tack så mycket :)