17 augusti 2009

Förkylningar

Usch det gick sådär på dagiset idag...Hugo vaknade vid sju och vi skulle vara på dagis vid halv tio. Så efter att han ätit tyckte jag att han kunde sova ett litet tag till så han skulle vara pigg på dagiset sen. Men nej. Hugo ville inte sova (kors i taket). Så när vi kom dit var han på gränsen men det gick ända tills de skulle gå ut och leka. Då blev han såå gnällig och bara skrek rätt ut. Dagisfröknarna tyckte jag skulle prova att få honom sova i vagnen (Hugo har inte sovit i vagnen de senaste månaderna men det var ju värt ett försök). Och det gick inte. Efter en timmes försök så gav jag upp. Vi skulle ha varit kvar till lunchen men det gick bara inte. Hoppas det går bättre imorgon istället. Tror det hade lite med at than är smått förkyld Hugo. De fick ringa efter 3 föräldrar bara under de timmarna vi var på dagiset för att barnen blivit sjuka. Så det är ju inte konstigt om Hugo får något han också.

Jaja så är det med det. Jag har varit ledig från skolan idag, inga lektioner som jag läser på schemat. Ska ner till synsam sen vid 16.00-tiden och prata om mina linser som strular till och från. Sen ska jag och hämta ut paket med studieböcker som jag beställt. Normalt sätt är det kul att h'mta paket men när det är böcker till skolan så jublar man ju inte direkt haha. Ska försöka ta mig till gymmet sen efter det. ÄNTLIGEN har de börjat med sina normala öppetider igen så nu har de öppen även senare kvällar och helger. Men närmast på vårat program så står det hundpromenad för mig och Hugo.

See You Later
//Sofie

1 kommentar:

Hannah sa...

Jublar gör man verkligen inte, haha. Jag beställde nyss de två första böckerna jag behöver. 905 kr gick det på :S