28 augusti 2009

Shopping och mat

Var i skolan idag på förmiddagen. Efter skolan så hämtade jag upp Hugo på dagis och sen hem för en liten tupplur, iallafall för Hugos del. Sen kom Sandra och hämtade upp oss. Vi åkte först till Boxholm och lämnade av Hugo hos mormor medan vi fortsatte till Linköping. Sandra skulle ha tag i ett par skor och det säger man ju inte nej till att åka och handla. Hittade två par själv plus ett par till Hugo. Han har ju börjat gå och då måste han ju ha ett par bra och snygga skor:) Sen fick vi mat hemma hos mamma och pappa. Pontus var där också, han och Poker hade åkt in efter han slutade jobbet.

Nu sitter jag här och är såå jäkla trött!!! I helgen så ska jag ut på äventyr så jag kan nog inte uppdatera här något då. Får bli när jag är hemma igen sen. Men kameran ska jag ta med mig så jag ska ha bilder och visa sedan iallafall. Nu ska jag packa lite innan sängen ropar på mig.

//Sofie

Inga kommentarer: