30 augusti 2009

Möhippa för Sarah

Denna helgen har gått fort! Den började i lördags morse/natt då jag, Sandra och Annsofie satte oss i bilen och åkte upp till Stockholm. Det var möhippa inplanerad för Sarah och det blev riktigt lyckat! Samlades hemma hos en av Sarah tärnor allihopa och sen åkte vi och överraskade henne hemma hos sina föräldrar. Hon trodde att hon och Krille skulle ha en hel helg tillsammans uppe i Stockholm men tji fick hon:) Flrst fick hon ta på sig en dräkt föreställande en höna haha. Sandra som fixade den, hennes kompis har 7 stycken sådana dräkter fråga mig inte varför. Efter lite aktiviteter på stan så blev det glasblåsning och sen där efter fick hon prova på att åka i sådanadär jättestora bollar som rullar ner för en brantbacke. Kommer inte på vad de kallas nu bara för det men ni kanske vet vad jag menar? Kul såg det ut att vara så jag ångrade mig att jag inte bokat en tur också. På kvällen åkte vi ut till Sarahs föräldrars "lantställe" och hade det trevligt. Hur fint hus som helst precis vi vattnet! Lite roligt bara det där bara med landet... För mig är landet när man bor ute i skogen typ men för stockholmare så är det landet bara man är utanför innerstan verkar det som:P Haha lite roligt sånt där. I bilen påvägen hem så kom vi fram till att det är inte landet om man bara har 10 minuter till en McDonalds resaurang:) Fint var huset iallafall och fint var det där vi sov också:-) Vi bestämde att vi skulle åka dit nästa sommar och hälsa på också, det är ju som finast då:)

Efter att ha gått upp vid tre tiden på morgonen så blev det ingen sen kväll för oss, jag tror de flesta var lite slitna. Kom hem idag vid 3 tiden ungefär och nu så är jag själv hemma, igen... Tråkigt! Pontus är på roddmöte och Hugo sover. Jag som vill umgås med min familj nu när jag varit borta från dem. Ska lägga upp lite bilde rså ni har lite att kolla på. Tyvärr tog ju batterierna slut i min kamera på nolltid men lite bilder hann det allt bli. Måste köpa ny kamera! Jag står verkligen inte ut med den här längre... Ajja nu ska jag lägga in bilderna i datorn.

Ciao
//Sofie

Inga kommentarer: