19 augusti 2009

Depression

Jag blev verkligen deprimerad idag när jag gick och hämtade in posten. Åhh ett brev från H&M vad kul tänkte jag. Kanske någon rabattkupong eller liknande i kuvertet? Men nej, vet ni vad det var? En inbetalning för medlemskap! Och nu fattar kanske flera av er nada men så här är det. Jag har varit medlem i H&M Club sen jag var 13 år! Och när man är medlem hos H&M så samlar man poäng för varje gång du handlar där. Du ska komma upp i en vis poängsumma (och den är inte hög) och då slipper du betala medlemsavgiften och istället får du hem en massa goa rabattkuponger. Jag har aldrig tidigare behövt betala någon avgift men nu i år måste jag alltså göra det!!! Jag har, kort och gott, handlat för lite på mitt älskade H&M!! Det känns hemskt.. Jag är tom på ord.

//Sofie

2 kommentarer:

Jennie sa...

OH NOOOOOOOO, Sofie, hur kunde det gå så illa?:o :)
stod det hur mkt som fattades tills du kom upp i rätt summa?

malin sa...

OMG har sofie handlat för lite på HM det var oväntat haha. Konstigt jag handlar inte mycket men jag har inte fått något, vi får väl se kram