21 augusti 2009

Vilken dag

Usch och fy för vädret som varit idag! Mulet och grått men sååå jäkla varmt!! Har haft huvudvärk hela dagen lång, tack för det vädergudarna. Varit i skolan idag en sväng. Ännu en föreläsning och ännu en tråkigt sådan haha. Men jag överlevde som tur var:) Sen efter skolan åkte (eller vad skriver jag åkte? Skolan ligger bara 100 meter från Willys, jag gick ju såklart!) jag till affären och handlade mat. Pontus plockade upp mig sen och så åkte vi till dagis tillsammans och hämtade Hugo. Big moment. Första dagishämtningen:) Och han hade haft det så bra på dagis utan sina föräldrar där. Skönt att det hade gått bra. Jag kommer vara helt till mig första gången jag lämnar honom helt själv, min lilla pojke!! Inte ska han vara på dagis med en massa främande människor en hel dag utan mig hos sig!! Töntiga tankar för jag vet att det går bra men det är så det går runt i mitt huvud. Men jag tycker jättebra om personalen så det kommer nog släppa rätt så snart hoppas jag.

Annars så var Sandra snäll och passa de Hugo en stund på eftermiddagen när Pontus jobbade så att jag kunde åka och träna. Pratat en evighet med Jennie i telefon också och det är ju alltid lika trevligt! Kom på att jag måste fråga henne om en sak nu! Så Jennie om du läser detta och jag inte har pratat/sms:at dig så kan du ju höra av dig. En liten parantes bara. Som alla lärare alltid säger haha. Nej nu ska jag ner och äta mat. Pontus och Gunnar har lagat till laxgryta med grönsaker. Låter gott undrar bara hur det smakar. Det ska jag ta reda på nu.

Ciao Amigos

//Sofie

Inga kommentarer: