24 augusti 2009

Han går och går

Jag kan gå!
Och nu går jag ifrån dig mamma..

Hugo han har fått in en riktigt bra teknik nu när han går. Det har hänt så mycket bara över helgen nu när det gäller det. Han ställer sig mycket hellre upp och går några steg än kryper nu mer. Även om balansen är sisådär så tycker jag han är så duktig!! (Vilken mamma skulle inte tycka det?:)

Idag är jag ledig från skolan. Är ledig imorgon och på onsdag också. Känns lite tomt faktiskt. Eller inte så tomt vi har ju uppgifter att göra men men. Hugo han ska ändå till dagis idag. Lika bra det nu när vi börjar komma in i det. Tror det blir svårare om han får vara hemma nu i några dagar och sen ska börja igen, så vi fortsätter att köra på:) 9.30 ska han vara där och sen hämtar jag honom efter lunch. Tror jag ska passa på att gå elljusspåret med Poker uppe i Stoeryd när jag ändå är där och lämnar Hugo på dagiset. 3 timmar går nog rätt så fort tror jag. Så mycket jag vill hinna göra idag, så mycket att jag faktiskt skrivit en liten lista:-) Får väl se hur mycket jag kommer hinna bocka av innan dagen är slut. Ska träna också men det får nog bli när Pontus kommer hem efter jobbet. Lär ju vara mycket folk då men jag känner att jag har lite annat jag bara måste fixa nu på dan istället.

See You Later!!

//Sofie

3 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Vad duktig han är!!!=)

Ida sa...

Nej vad kul!!! Åh vad stor han är hihihi!

Elin sa...

Naaah, stora killen! Skulle hört mamma när hon ringde å berätta att han gick, stolt som få;)