26 augusti 2009

Nu är hösten här igen

Vart tog sommaren vägen? Spårlöst försvunnen...det sa bara poff så var det höst igen. Utanför fönstret hemma hos oss så regnar och blåser det för fullt. Löven har börjat trilla ner på marken också. Usch. Jag vill inte ha höst än!!!!

Hugo är på dagis nu igen. Tror han uppskattar att få vara där några timmar om dagen. Han grät idag också när jag gick men han tystnade typ lika fort igen. Efter jag lämnat Hugo så skjutsade jag Linn (en klasskompis) upp till skolan. Hon har sin Leon på samma dagis nämligen och jag tyckte lite synd om henne som skulle gå i regnet. Men sen slutade det faktiskt så då passade jag på att gå en runda med Poker. Snacka om tajming för precis när vi kom tillbaka till bilen och skulle åka hem igen så började det regna. Ibland så har man vädergudarna på sin sida hoho:)

Nu ska jag ge mina som kissemissar sina örondroppar som husse glömde ge dem imorse.

//Sofie

Inga kommentarer: