12 augusti 2009

Hatar datorer

Nu har jag suttit jättelänge och försökt logga in på CSN men det går inte!!! Har suttit och försökt att logga in på skolans sida och uppdatera mig där men det går inte!!! Trött jag blir!!! Varför ska allt gå via datorn för? Alltid! Helt otroligt! För när det inte fungerar så är det väldigt väldigt många som drabbas och kaoset blir mycket större än om man hade gjort det på ett annat sätt. Det var en medelålders kvinna som skulle börja hos oss på utbildningen men hon hoppade av då hon aldrig suttit vid en dator och allt som har med skolan att göra går verkligen via datorn och Internet. Tyckte synd om henne faktiskt. Hon sa ju själv att hon inte ens kunde starta en dator så det skulle bli förmycket för henne att lära sig.

Ja jag är en aning bitter. Trött är jag med. Så det blev ett gnälligt inlägg....Sorry.

//Sofie

2 kommentarer:

EmmaSandberg sa...

Jag hoppas verkigen att den vänder på sej, jag är ju livrädd för allt som har med nålar och knivar att göra :p
så gär blir de ingen ryggmärsbedövning :p

Hanna sa...

Ja, det är väl den enda nackdelen med att ha tvättmaskinen uppe i lägenheten :) När jag bodde i mjölby hade jag ju tvättstuga med torksskåp o allt sånt..Då tyckte man DET var jobbigt (att behöva boka tider och springa upp o ner hela tiden) men nu när man har lyxen att ha egen tvättmaskin så klagar man istället på att man inte har torksskåp..Hihi. Mm, vi får öppna fönster för att det ska torka fortare.

Nej nej, inga kommentarer är för långa. Hellre långa än inga alls, eller hur? ;)

Kram