20 september 2011

Massa intressant att veta om min kväll

Har haft en väldigt rörig kväll bestående av både storkok av köttbullar, duschning av barn, telefon som ringt i ett, kvällsmatning och en Hugo som går och är arg för mamma inte kan sjunga sången om apan och krokodilen?? Om det är någon där ute i cybervärlden som vet vilken sång han menar så hör gärna av er. Jag har ingen aning. Sen säger Hugo att farmor vet minsann vilken sång det är. Ringer då Pontus mamma i hopp om att få en lugn Hugo här hemma. Men nepp hon visste inte heller vilken sång han menade..

Pontus är på möte angående sommarodden. Så vi har varit själva hela kvällen. Varit en tjej här och köpt en byrå också. Har insett att vi måste börja gör oss av med allt vi har i timmerstugan innan han som köpt den kommer och plockar ner den. La ut en del saker på loppisen på facebook. Har varit fler som skrivit på det andra också så förhoppningsvis lyckas vi sälja det också.

Nu ska jag se om min son har somnat. Han har varit uppe i varv hela kvällen. Tjejen som köpte byrån hade ju sin dotter med sig och hon och Hugo lekte järnet här hemma. Kul med lekkompis tyckte Hugo som direkt efter att de åkt undrade när hon skulle komma och leka igen:)

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Sön 16 mar 2008 12:52#1
Fem små apor (finger ramsa)

Fem små apor lekte i ett träsk, reta krokodilen
ta mig, ta mig du kan inte ta mig
Upp ur vassen smyger krokodilen
(nyp i ett finger)
Så tog han en apa
Fyra små apor lekte i ett träsk, reta krokodilen
ta mig, ta mig du kan inte ta mig
Upp ur vassen smyger krokodilen
(nyp i ett finger)
Så tog han en apa
Tre små apor lekte i ett träsk, reta krokodilen
ta mig, ta mig du kan inte ta mig
Upp ur vassen smyger krokodilen
(nyp i ett finger)
Så tog han en apa
Två små apor lekte i ett träsk, reta krokodilen
ta mig, ta mig du kan inte ta mig
Upp ur vassen smyger krokodilen
(nyp i ett finger)
Så tog han en apa
En liten apa lekte i ett träsk, reta krokodilen
ta mig, ta mig du kan inte ta mig
Upp ur vassen smyger krokodilen
(nyp i handleden)
Du missade, du missade