30 september 2011

Går i ett

Känns som alla mina rubriker skulle kunna vara typ: "Full Fart", "Full Rulle" eller som den jag har nu: "Det går i ett".. Det är ungefär så det är för tillfället. Just nu ska jag kolla upp tågmöjligheter in till Linköping för att hälsa på Hannahpanna, ringa telefonsamtal och äta lunch. Och så sitter jag här:)

Skulle ta tag i och ringa angående lite frågor om dagis och fakturor kring det. Har försökt ringa tidigare men den där människan går ju aldrig att få tag på. Nu ringde jag tio över tolv och människan har gått hem för dagen! Vad gör de på kommunkontoret? Inte verkar de jobba i alla fall.

Nu ska jag ringa Synsam och tandläkaren. För så duktig är jag och har bestämt mig för att ta hand om mina ögon och tänder. De ska ju faktiskt hålla hela livet. Jag har prioriterat annat ett tag men nu insett att mina tänder och ögon är rätt bra att investera lite pengar i. Och där fick Sofie just lite mer vuxenpoäng. Det är gött det:)

//Sofie

Åter till allt det jag ska göra och inte sitta här framför datorn längre:)

//Sofie

Inga kommentarer: