19 september 2011

Helt galen!

Min dotter är en vild liten tjej. På riktigt. Helt galen. Idag är hon otrolig! Hon far fram som en orkan. Nej hon är värre...

Hittills har min dotter hällt ut allt hundvatten över hela köksgolvet, vänt ett glas med mjölk upp och ner över sig själv, möblerat om i hela hallen, bajsat ner sig x antal gånger, rivit ur allting ur sin garderob, rivit ur allting ur Hugos garderob, slagit ner Hugo så han ramlade omkull och sen satte hon sig på honom och hoppade (snäll syster), slitit ur alla sladdar ur deras uttag, kastat ner alla skor i källartrappen etc. ja det bara fortsätter.

Nu står hon med min ljulykta i handen och massa legogubbar som hon ska trycka in i den.. Ibland så orkar jag bara inte!

Pontus kommer snart. Då blir det gymmet för min del! Det ska bli skönt att komma hemifrån en stund känner jag.

//Sofie

PS: Nu sitter hon på köksbordet och petar tandpetare i saltkaret.

Inga kommentarer: