25 september 2011

Åter hemma igen

Då hade man lyckats jobba det passet också. Gillar dygnspass, de går fort och sen har man gjort sina timmar. Det blir ju ett gäng på bara det passet.

Fick prova på att åka fyrhjuling på jobbet igår, inte var dag man får det:) Så himla skoj! Pontus vill ju ha en traktor men jag kommer propagera för en fyrhjuling, gud så kul det vore:) Bara pengarna som saknas..

Nu ska jag och familjen plus alla hundar gå på en promenad i det fina höstvädret.

Förövrigt kan jag informera om att något historiskt har hänt här hemma. Och det hände såklart när jag jobbade. Leah sov från 20 tiden igår till klockan 10 idag! 14 timmar! Leah har aldrig sovit så länge, aldrig. Utan avbrott och i sträck. Helt otroligt. Hon vaknade när jag kom hem precis. Undrade var Leah var och Pontus bara:"Hon har precis vaknat jag ska gå upp och hämta henne nu.." Så ska historia skrivas. Hoppas det håller i sig. Men det gör det säkert inte. Imorgon kommer hon vara så där odrägligt pigg klockan 06.30 som vanligt. Jag lovar:)

//Sofie


Inga kommentarer: