30 september 2011

Min frukost

Den senaste tiden har jag blivit beroende av äggmackor med kaviar på. Hade det här varit en videoblogg så hade jag tagit upp en diskussion angående om hur man ska uttala ordet kaviar. Men nu har jag inte det så då tycker jag vi struntar i den diskussionen. Men bara så ni vet, jag och Jennie verkar vara de enda personerna som verkligen kan uttala kaviar rätt.

Tappade också mackan så den landade med pålägget neråt precis innan jag skulle vara duktig och ta en fin bild till bloggen min. Jaja that's life.

Nu måste jag skynda mig. Barnen springer fortfarande omkring i bara pyjamaserna, likaså deras mor, och vi som ska vara på dagis om en sisådär 40 minuter..Se om vi lyckas i tid med allt, vad tror du?

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Bara så ni vet så är jag och Sofie de enda som kan uttala de flesta ord rätt......

:)