29 september 2011

Stress!

Måste komma ihåg och lämna in mina timmerrapporter för denna månad, till de olika platserna. Måste komma ihåg och prata med dagis om nästa vecka. Har fått tider för att gå bredvid på det nya jobbet men jag måste kolla av med tiderna på dagis så allt stämmer där. Måste komma ihåg extra kläder plus blöjor till dagis då det tydligen var slut. Måste komma ihåg och ta med badkläder till jobbet i eftermiddag (snart ju!). Måste komma ihåg tvättmaskinen med tvätt innan jag åker. Borde (inte måste) hinna med att dammsuga innan jobbet.

Usch det går i ett hela tiden. Längtar tills helgen.

Maten är i ugnen och jag väntar på svärmor som ska komma och hämta Larzon plus barnbarn. De ska få vara där undertiden jag och Pontus jobbar. Sen ska Pontus träna ikväll så han och barnen lär inte vara här hemma mycket idag heller. Vi ligger efter med allt vad städning heter. MÅSTE hinna städa bilarna också. Och båten. Vi får nog förresten helgen full den med. Och nästa vecka har vi fullspäckat schema då också. Jisses.

//Sofie

Inga kommentarer: