26 september 2011

Jag lurade mina barn

Så de trodde det var natt och somnade om klockan halv sju. Jag trodde inte det var sant först. Somnade BÅDA två om?? Bara att gosa ner sig i sängen igen, ibland har man tur och sånt där fungerar. Oftast gör det ju inte det så det blev en liten chock nu på morgonen när det faktiskt gjorde det.

Hugo är dock uppe och studsar nu men klockan 08 är bra mycket trevligare tid att knata upp vid än 06.30...:)

Dagens planer? Sjukgymnasten ska besökas idag. Såklart var det ju samma dag som dagis är stängt men snälla mamma kommer hit och umgås med barnen undertiden. Ska möta upp två stycken personer som ska köpa några saker jag sålt på nätet också. Ikväll blir det hockeypremiär för min del. Pappa och jag ska in och kika på LHC-AIK, blir nog spännande:)

Nu FRUKOST! Min mage kurrar för fullt.

//Sofie

1 kommentar:

Tina sa...

Satt och kollade leksaker och kom över sådana där bilar jag tror du pratade om igår. http://www.blocket.se/jonkoping/Byggare_Bob_Cars_Lego_Duplo_Pets_Brio_Krake_35536773.htm?ca=17&w=1
Inte för att hon sålde dem jätte billigt, men billigare än du hittat innan..