23 september 2011

Ännu mer saker sålda..

En trött Hugo i soffan förut..

Gud så gött där försvann lite till från vår timmerstuga, och pengaburken fick lite nytillskott inte helt fel:)

Emma och Hugo var över en sväng förut. Så trevligt så! Synd bara om Hugo då både min Hugo och Leah sov haha. Men Leah vaknade sen och umgicks lite med honom. Var nog bra att han var på besök för Leah blev på strålande humör när hon vaknade och såg att vi hade besök:)

Just nu har jag en Larzon som ligger och jagar mina fötter. Pontus föräldrar var just här och lämnade honom. Han var lite fundersam först men det verkar ha lagt sig.

Ska ta och börja göra mig i ordning så smått. Pappa kommer om en stund och ska passa trollisarna. Hugo har laddatupp för fredagsmys med kinderägg, det är så det ska vara:)

//Sofie

1 kommentar:

Sandra sa...

Han måste vara världens goaste, sover under en hög med nallar, tror inte det kan finnas någon finare Hugo hur man än letar... Fast jag är väl partisk... Pussa på honom från mig!