23 september 2011

5 år idag!

Idag firar Pontus och jag 5 år tillsammans<3 Tror ni jag kom ihåg det i morse innan han åkte till jobbet? Nepp. Men det gjorde ju inte Pontus heller så vi är väl kvitt:)

Vi ska faktiskt ut och äta ikväll. En mysig tradition vi har:) Kommer man aldrig iväg ut och bara vara med varandra annars så tycker jag att när man firar sin "årsdag" då är det perfekt tillfälle att skaffa barnvakt för att kunna göra det. Det behöver man!

Nu ska barnen iväg till dagis här. Leahs näsa rinner men i övrigt är hon piggelin, hoppas det inte blir värre. Igår på dagis tyckte fröknarna att hon varit dålig men sen när vi kom hem så har hon varit som vanligt, men en rinnande näsa dock:)

Nu ska jag göra mig lite i ordning för Poker och jag ska ta oss en promenad efter dagislämningen:)

//Sofie

Inga kommentarer: