20 september 2011

Kli i kroppen

Det är vad min dotter har. Helt galen även idag. Släpar runt på möbler och kastar alla saker som kommer i hennes närhet rätt ner i golvet. Hoppas verkligen det här lugnar ner sig snart. Klockan är liksom 08.00 på morgonen och jag är redan trött.

Dagis står annars på schemat idag igen. Jag ska ta mig en promenad med Poker undertiden (som vanligt). Sen ska jag faktiskt åka förbi en tjej som sålde två par gympaskor i Leahs storlek på nätet. Hoppas att de blir bra. 45 kronor för två par känns ju rätt överkomligt. De skorna Leah har nu är helt värdelösa men jag blir så himla snål när det kommer till och köpa skor till barnen när de är så små.

Leah kommer ju kanske har gympaskor i den här storleken i max 2 månader till och då lägga ut mellan 400-600 kronor för ett par gympaskor gör jag bara inte. Då lägger jag heller pengarna på ett par vettiga vinterskor sen. Blir det vintrar som det har varit så kommer de ju användas längre än gympaskorna:)

/Sofie

Inga kommentarer: